24 Nisan 2010 Cumartesi

Fransızca Grammer : Fransızca'da Bağlaçlar,Conjoctions en Français

Fransızca'daki basit bağlaçları aşağıdaki Fransızca-İngilizce-Türkçe karşışlaştırmalarla açıklamaya çalıştık.Diğer bağlaç türlerinide en alttaki yönergelere göre bulabilirsiniz.

Et-Ve Bağlacı
J'aime les pommes et les oranges.
I like apples and oranges.
Ben elmaları ve portakalları severim.

Mais-Ama,Fakat Bağlacı
Je veux le faire, mais je n'ai pas d'argent
I want to do it, but I don't have any money.
Ben onu yapmayı istiyorum,fakat hiç param yok.

Que-Türkçede Fiilerden sonra gelen nı,nü,nu,mı,mi,mu 'nun görevindedir.
J'ai dit que j'aime les pommes
I said that I like apples.
Ben elmaları sevdiğimi söyledim.

Pour que-Bu Yüzden
Il travaille pour que vous puissiez manger.
He works so that you can eat.
O çalışıyor bu yüzden sen yiyebilirsin.

Puis-Daha Sonra Bağlacı
Fais tes devoirs, puis lave la vaisselle.
Do your homework, then wash the dishes.
Ödevlerini yap,daha sonra bulaşıkları yıka.



FRANSIZCA'DA YER YÖN TARİFLERİ
FRANSIZCA'DA İKİSİDE,BİRİ,HİÇBİRİ BAĞLAÇLARI
FRANSIZCA'DA EĞER BAĞLACI
FRANSIZCA'DA ZAMAN BAĞLAÇLARI

0 yorum:

Yorum Gönder

blogger counter